Teorija masovnog komuniciranja

 


  •   Novinarstvo

  • Teorija masovnog komuniciranja


    Semestar: 7
    ECTS: 4
    Status: O
    Fond: 2+0+0
    Klinički: Ne
    Str.umj.: Ne
    Duplikat: Ne

  • Ishodi učenja:
    - Razumjeti zbivanja i trendove u masovnom komuniciranju - Objasniti teorijske aspekte masovnog komuniciranja - Prepoznavati ulogu masovnih medija u suvremenom društvu - Analizirati masovne medije i ulogu komunikatora, posebice novinara - Vrednovati objavljenje medijske priloge, prepoznavati prave vrijednosti i uočavati manipulacije

  •   ECTS katalog

Angažovano osoblje


Ime Predavanja Vježbe Laboratorija
Rabrenović Andrijana2x1
20B+7S+1P


Vijesti sa fakulteta   >>>

15.06.2018 Fakultet političkih nauka

Info dan o Evropskoj povelji za istraživače i Kodeksu zapošljavanja na univerzitetima

DETALJNIJE

01.06.2018 Fakultet političkih nauka

Posjeta ambasadorke Izraela FPN-u

DETALJNIJE

15.05.2018 Fakultet političkih nauka

Pozitivan primjer regionalne saradnje

DETALJNIJE

03.05.2018 Fakultet političkih nauka

Novi Erasmus+ konkurs (akademsko/administrativno osoblje) - Univerzitet u Lundu, Švedska

DETALJNIJE

26.04.2018 Fakultet političkih nauka

Erasmus + konkurs za Univerzitet u Frajbergu, Njemačka (akademsko i administrativno osoblje)

DETALJNIJE

26.04.2018 Fakultet političkih nauka

Održana prezentacija u okviru istraživačkog seminara

DETALJNIJE
Vijesti iz Rektorata   >>>

15.06.2018 Rektorat

Razgovarano o praksi studenata u Njemačkoj i Crnoj Gori  

DETALJNIJE

14.06.2018 Rektorat

Rektor Univerziteta Crne Gore otvorio MECO konferenciju

DETALJNIJE

18.06.2018 Fakultet za sport i fizičko vaspitanje

Antropometrijsko mjerenje juniorske košarkaške reprezentacije Crne Gore

DETALJNIJE

18.06.2018 Fakultet za sport i fizičko vaspitanje

Nova imena iz svijeta nauke na CSA konferenciji

DETALJNIJE

15.06.2018 Karijerni centar

Info dan o Evropskoj povelji za istraživače i Kodeksu zapošljavanja na univerzitetima

DETALJNIJE

14.06.2018 Centar za međunarodnu saradnju

Konkurs za nagrade u okviru programa L'Oreai-UNESCO za žene u nauci

DETALJNIJE