Predstavnici PMF-a na Evropskoj noći istraživača

Univerzitet Crne Gore

Na ovogodišnjoj Noći istraživača koja je nosila naziv ,,Kreiraj budućnost", među brojnim izlagačima predstavio se i Prirodno-matematički fakultet Univerziteta Crne Gore, čiji su saradnici i studenti postdiplomskih studija uzeli učešće u nekoliko segmenta ovog festivala.

U dijelu programa pod nazivom Mjesto spoja znanja, nauke i eksperimenata” studenti master studija, Kenan Preljević i Milorad Vlaović, izložili su tematiku, istraživanja i ciljeve svojih master-radova iz oblasti bioški aktivnih materija biljaka. Jovana Bogdanović, magistar fizike, opisala je ukratko temu svog master rada kao i rezultate do kojih je došla tokom istraživanja superpovodljivosti. Saradnici u nastavi na Prirodno-matematičkom fakultetu, MSc Milica Jovanović (studijski program Biologija, oblast filogenija  i filogeografija beskičmenjaka) i MSc Nikola Konatar (studijski program Matematika, oblast parcijalnih jednačina) su publici približili teme svojih doktorskih disertacija (DNK barkoding određenih vrsta beskičmenjaka, odnosno matematičke zakone održanja koji imaju veliku primjenu u fizici i hemiji). Doktorandi su izložili tok naučnih istraživanja, kao i rezultate koje su dobili ili ih očekuju.

Rukovodioci postavke “Mjesto spoja znanja, nauke i eksperimenata su bili prodekani Prirodno-matematičkog fakulteta, prof. dr Slađana Krivokapić (nauka), doc. dr Goran Popivoda (finansije) i doc. dr Miljan Bigović (nastava).