Filozofski fakultet, 11.02.2019

Publikovana temeljna analiza predškolskih sistema u okviru bilateralnog projekta



Publikovana temeljna analiza predškolskih sistema u okviru bilateralnog projekta

U okviru aktivnosti bilateralnog naučnoistraživačkog projekta „Kvalitet procesa predškolskog vaspitanja u Republici Sloveniji i Crnoj Gori“ urađena je temeljna analiza aktuelnog stanja predškolskih sistema u državama u regionu, nekadašnjim republikama SFR Jugoslavije, u kojima se nekada radilo po jedinstvenom programu.

Ovaj projekat realizuje Studijski program za pedagogiju Filozofskog fakulteta  Univerziteta Crne Gore sprovodi u saradnji sa Studijskom programom za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta Univerziteta u Ljubljani.

O rezultatima analize posebnih predškolskih koncepata i praksi, pisali su nastavnici sa različitih univerziteta iz regiona, a njihovi tekstovi su objedinjeni u poslednjem tematskom broju slovenačkog pedagoškog časopisa Sodobna pedagogika (https://www.sodobna-pedagogika.net/stevilke/04-2018/), koji je indeksiran u relevantnim međunarodnim bazama, poput ESCI - Clarivate Analytics, Scopus, Erih plus, itd.