Accesibility Adjustments

Choose the right accessibility profile for you
OFF ON
Highlight Links Highlights all the links on the site!
OFF ON
Pause Animations Animations will be paused on the site!
OFF ON
Dyslexia Font Dyslexia Font will be applied on the site!
OFF ON
Hide Images All images will be hidden on the site!
Choose the right accessibility profile for you
Adjust Font Sizing
Default
High Saturation
High Contrast
Light Contrast
Dark Contrast
Adjust Letter Spacing
Default
Adjust Line Height
Default
Speak Mode
Align Center
Align Left
Align Right
Važna napomena:

Da biste mogli unositi radove neophodno je da budete prijavljeni sa ulogom nastavnika.
Kako bi izbjegli duple unose, radove (projekte) unosi prvi autor (rukovodilac projekta) i on redom dodaje ostale autore (učesnike).

***Preporučujemo da prije unosa podataka ovdje preuzmete i pogledate INPA model za vrednovanje naučne produktivnosti.

***Ovdje možete preuzeti uputstvo za unos akademskih doprinosa.

***Ovdje možete preuzeti spisak renomiranih izdavača.

INPA
PDF

NAUČNOISTRAŽIVAČKA DJELATNOST

Q1b-Rad u vodećem međunarodnom časopisu (MDPi i Frontiers časopis indeksiran na WoS listama, rangiran u prvih 25% časopisa) -
Godina UCG autori Detalji
2024 Vukčević Milica
Melović Boban
Lakićević Milan
Backović Tamara


Vukčević, M., Lakićević, M., Melović, B., Backović, T., & Dudić, B. (2024). Modern models for predicting bankruptcy to detect early signals of business failure: Evidence from Montenegro. Plos one, 19(5), e0303793.

https://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0303793
I10-Rukovođenje međunarodnim projektom-
Godina UCG članovi projektnog tima Detalji
2024 Backović Tamara
Baćović Maja
Dragašević Zdenka
Martinović Nikola
Đurašković Jovan
Jocović Mijat
Popović Nemanja


Promovisanje internacionalizacije visokoškolskih ustanova u Crnoj Gori kroz izgradnju kapaciteta za studijske programe na engleskom jeziku (ME-Study in English) - Ekonomski fakultet Univerziteta Crne Gore je koordinator Erasmus + strukturnog projekta izgradnje kapaciteta u oblasti visokog obrazovanja (CBHE). Cilj realizacije projekta ME-Study in English je unapređenje procesa internacionalizacije institucija visokog obrazovanja u Crnoj Gori koji će kao krajnji rezultat imati povećanje broja studijskih programa na engleskom jeziku, a samim tim i veće učešće gostujućih profesora sa EU univerziteta u izvođenje nastave na ovim programima, kao i povećanje broja upisanih stranih studenata. Projekat će na taj način omogućiti potpuniju integraciju crnogorskih univerziteta u evropski prostor visokog obrazovanja. Konzorcijum: Pored Ekonomskog fakulteta Univerziteta Crne Gore, nacionalni partneri na ovom projektu su i Univerzitet Donja Gorica, Agencija za kontrolu i obezbjeđenje kvaliteta visokog obrazovanja u Crnoj Gori, Ministarstvo prosvjete Crne Gore i Savez studenata Ekonomskog fakulteta Univerziteta Crne Gore, dok su EU partneri Univerzitet Azurna obala u Nici i Ekonomski fakultet Univerziteta u Zagrebu. Ukupna vrijednost projekta iznosi 1,1 milion eura, a projekat će biti realizovan u toku naredne 4 godine.

-Učešće na panelima ili okruglim stolovima (akademske ili polu-akademske prirode)-
Godina UCG autori Detalji
2023 Backović Tamara
Lipovina-Božović Milena
-Gostujuća predavanja-
Godina UCG autori Detalji
2023 Backović Tamara
Đurašković Magdalena


Nurturing the next generation: promoting a culture of knowledge-sharing and professional pride in Customs, generalni sekretar Svjetske carinske organizacije Kunio Mikuriya

https://www.ucg.ac.me/objava/blog/1226/objava/170137-ulaganjem-u-nove-generacije-do-modernizacije-carine-porucio-generalni-sekretar-span-class-cyrlatignore-sco-span-prilikom-posjete-ekonomskom-fakultetu
-Mentorski rad na ucg-
Godina UCG autori Detalji
2024 Backović Tamara


Ispitivanje validnosti Okunovog zakona na primjeru Crne Gore i balkanskih zemalja sa različitim statusom članstva u EU

https://www.ucg.ac.me/skladiste/blog_1226/objava_81654/fajlovi/MASTER%20RADOVI%20odbranjeni%20na%20dan%2031.10



Naučni uticaj

Indeks citiranosti B-17
Istraživač je na Stanfordovoj listi (2% najcitiranijih) Broj citata u Google Scholar-u H-indeks
NE 0 0








//