Accesibility Adjustments

Choose the right accessibility profile for you
OFF ON
Highlight Links Highlights all the links on the site!
OFF ON
Pause Animations Animations will be paused on the site!
OFF ON
Dyslexia Font Dyslexia Font will be applied on the site!
OFF ON
Hide Images All images will be hidden on the site!
Choose the right accessibility profile for you
Adjust Font Sizing
Default
High Saturation
High Contrast
Light Contrast
Dark Contrast
Adjust Letter Spacing
Default
Adjust Line Height
Default
Speak Mode
Align Center
Align Left
Align Right
Važna napomena:

Da biste mogli unositi radove neophodno je da budete prijavljeni sa ulogom nastavnika ili prodekana za nauku.
Kako bi izbjegli duple unose, radove (projekte) unosi prvi autor (rukovodilac projekta) i on redom dodaje ostale autore (učesnike).
U ime zaposlenog, radove (projekte) može unositi i prodekan za nauku.

***Preporučujemo da prije unosa podataka ovdje preuzmete i pogledate INPA model za vrednovanje naučne produktivnosti.

***Ovdje možete preuzeti uputstvo za unos akademskih doprinosa.

***Ovdje možete preuzeti spisak renomiranih izdavača.

INPA
PDF

NAUČNOISTRAŽIVAČKA DJELATNOST

Q3b-Rad u međunarodnom časopisu (MDPi i Frontiers časopis indeksiran na SCI/SCIE/SSCI/A&HCI listama, rangiran u prvih 75% časopisa)-
Godina UCG autori Detalji
2023 Mićanović Veselin
Šakotić Nada
Novović Tatjana
Maslovarić Biljana
Vučković Dijana
Naziv:
Svi autori:
Časopis (naziv,volume no., pp, DOI): Effects and challenges to implement differentiated mathematics teaching among fourth graders in Montenegro. South African Journal of Education, 43.3: 1-11. ISSN: 0256-0100.

Link: https://www.ajol.info/index.php/saje/article/view/258882
K4-Saopštenje na međunarodnom naučnom skupu -
Godina UCG autori Detalji
2024 Maslovarić Biljana
Jelić Milica
Naziv:
Svi autori:
Naziv konferencije, izložbe i sl.: Re-izgradnja kritičkog mišljenja u digitalnom dobu: mikrokredencijali u nastavi visokog obrazovanja (projekat CRED4TEACH). Uloga i značaj obrazovanja u savremenom društvu povodom 50 godina Univerziteta Crne Gore, 20. i 21.

Link:
I8-Učešće u međunarodnom naučnom projektu-
Godina UCG autori Detalji
2024 Maslovarić Biljana
Naziv:
Svi autori:
Referentni broj projekta: Projekat HAWKING je jedan od novodobrenih projekata izgradnje kapaciteta u visokom obrazovanju koji se koordinira od strane Univerziteta Crne Gore. Zemlje učesnice u projektu su Albanija, Bosna i Hercegovina, Turska, Srbija, Kipar, Slovenija i Portugal, dok ostali partneri iz Crne Gore uključuju Univerzitet Adriatik, Fakultet za menadžment Herceg Novi, kao i Pedagoški Centar Crne Gore.

Link:
2024 Maslovarić Biljana
Naziv:
Svi autori:
Referentni broj projekta: MOOC – bazni mikro – krediti za profesionalni razvoj profesora i profesorki na univerzitetskom nivou (CRED4TEACH), Erasmus+

Link:
2024 Maslovarić Biljana
Naziv:
Svi autori:
Referentni broj projekta: Parenting for Lifelong Health support for Roma families in Montenegro Start: 01/09/24; End: 31/03/25

Link:
I10-Rukovođenje međunarodnim projektom-
Godina UCG autori Detalji
2024 Maslovarić Biljana
Naziv:
Svi autori:
Referentni broj projekta: ERASMUS-EDU-2022-CBHE-STRAND-2-101082858 (MOOC-based micro-credentials for teacher professional development (CRED4TEACH))

Link:
-Kratke studijske i istraživačke posjete-
Godina UCG autori Detalji
2024 Maslovarić Biljana
Naziv:
Svi autori:
Opis: 5th, 6th and 7th February 2024 | Universidade Aberta, Lisboa, Professional development of teachers in Ukraine, Montenegro and Albania: conceptualization and accreditation of Microcredentials

Link:
-Mentorski rad na ucg-
Godina UCG autori Detalji
2024 Maslovarić Biljana
Naziv:
Svi autori:
Naziv rada: Mentorka na master radovima - 15 kandidata.

Link:



Naučni uticaj

Indeks citiranosti B-17
Istraživač je na Stanfordovoj listi (2% najcitiranijih) Broj citata u Google Scholar-u H-indeks
NE 0 0








//