Accesibility Adjustments

Choose the right accessibility profile for you
OFF ON
Highlight Links Highlights all the links on the site!
OFF ON
Pause Animations Animations will be paused on the site!
OFF ON
Dyslexia Font Dyslexia Font will be applied on the site!
OFF ON
Hide Images All images will be hidden on the site!
Choose the right accessibility profile for you
Adjust Font Sizing
Default
High Saturation
High Contrast
Light Contrast
Dark Contrast
Adjust Letter Spacing
Default
Adjust Line Height
Default
Speak Mode
Align Center
Align Left
Align Right
Važna napomena:

Da biste mogli unositi radove neophodno je da budete prijavljeni sa ulogom nastavnika ili prodekana za nauku.
Kako bi izbjegli duple unose, radove (projekte) unosi prvi autor (rukovodilac projekta) i on redom dodaje ostale autore (učesnike).
U ime zaposlenog, radove (projekte) može unositi i prodekan za nauku.

***Preporučujemo da prije unosa podataka ovdje preuzmete i pogledate INPA model za vrednovanje naučne produktivnosti.

***Ovdje možete preuzeti uputstvo za unos akademskih doprinosa.

***Ovdje možete preuzeti spisak renomiranih izdavača.

INPA
PDF

NAUČNOISTRAŽIVAČKA DJELATNOST

Q1a-Rad u vodećem međunarodnom časopisu (SCI,SCIE,SSCI, AHCI časopis indeksiran na WoS listama, rangiran u prvih 25% časopisa- osim časopisa MDPI i Frontiers )-
Osnovna vrijednost bibliografske jedinice B1 =10
Godina UCG autori Detalji
2024 Vučković Dijana
Premović Marijan
Naziv:
Svi autori:
Časopis (naziv,volume no., pp, DOI): UNDERSTANDING THE MEANING OF TRADITIONAL FAIRY TALES IN CONTEMPORARY EDUCATIONAL CONTEXT – TEACHING FOR CRITICAL THINKING. Annales, Series Historia et Sociologia, 1: 95– 110. ISSN: 1408-5348 (AHCI).

Link: https://zdjp.si/wp-content/uploads/2024/06/ASHS_34-2024-1_Vu%C4%8Dkovi%C4%87-et-al-1.pdf
Q3b-Rad u međunarodnom časopisu (MDPi i Frontiers časopis indeksiran na SCI/SCIE/SSCI/A&HCI listama, rangiran u prvih 75% časopisa)-
Godina UCG autori Detalji
2023 Mićanović Veselin
Šakotić Nada
Novović Tatjana
Maslovarić Biljana
Vučković Dijana
Naziv:
Svi autori:
Časopis (naziv,volume no., pp, DOI): Effects and challenges to implement differentiated mathematics teaching among fourth graders in Montenegro. South African Journal of Education, 43.3: 1-11. ISSN: 0256-0100.

Link: https://www.ajol.info/index.php/saje/article/view/258882
Q5-Rad u međunarodnom časopisu koji nije indeksiran na SCI/SCIE/SSCI/A&HCI listama-
Godina UCG autori Detalji
2024 Šakotić Nada
Vučković Dijana
Todorović Katarina
Naziv:
Svi autori:
Časopis (naziv,volume no., pp, DOI): DEMOGRAPHICS OF COMMUNICATION SKILLS OF PRESCHOOL CHILDREN (4-5 YEAR OLD). Research in Education and Rehabilitation, 7(1): 14–30. ISSN: 2637-2037.

Link: https://rer.ba/index.php/rer/article/view/182
K4-Saopštenje na međunarodnom naučnom skupu -
Godina UCG autori Detalji
2024 Vučković Dijana
Naziv:
Svi autori:
Naziv konferencije, izložbe i sl.: Dinaric Region During the COVID-19 Disruption: Schools’ Response Measures and Digital Preparedness, ECER 2024, Kipar.

Link:
2024 Vučković Dijana
Naziv:
Svi autori:
Naziv konferencije, izložbe i sl.: Razvoj vještine čitanja u početnim razredima osnovne škole (1–4): od sistematskog opismenjavanja do čitanja s razumijevanjem, Skup Uloga i značaj obrazovanja u savremenom društvu, Filozofski fakultet, Nikšić, septembar 2024.

Link:
S7-U proceduri razmatranja za objavljivanje-
Godina UCG autori Detalji
2024 Vučković Dijana
Naziv:
Svi autori:
Izdavač: Radović, M., Vučković, D., Radišić, J. Digital skills and tools supporting distance learning: A comprehensive response of Dinaric systems in times of educational disruption. Poglavlje u monografiji međunarodnog značaja, izdavač Springer (M2), prihvaćeno.

Link:
2024 Vučković Dijana
Naziv:
Svi autori:
Izdavač: Vučković, D. Reversed Gender Roles in Folk Tales: Stories to be Read for Education Purposes. Is the Magic Mirror of Beauty Reserved Exclusively for Female Characters in Fairy Tales? Journal of Mediterannean Studies, A&HCI indeksirano, prihvaćeno.

Link:
2024 Vučković Dijana
Naziv:
Svi autori:
Izdavač: Janinović, J, Đoković, R., Peković, S., Vučković, D. Assessing the Effectiveness of Academic Integrity Institutional Policies: How Can Honor Code and Severe Punishments Deter Students' Cheating – Moderating Approach?, Sage Open, SSCI indeksirano, prihvaćeno.

Link:



Naučni uticaj

Indeks citiranosti B-17
Istraživač je na Stanfordovoj listi (2% najcitiranijih) Broj citata u Google Scholar-u H-indeks
NE 0 0








//