Accesibility Adjustments

Choose the right accessibility profile for you
OFF ON
Highlight Links Highlights all the links on the site!
OFF ON
Pause Animations Animations will be paused on the site!
OFF ON
Dyslexia Font Dyslexia Font will be applied on the site!
OFF ON
Hide Images All images will be hidden on the site!
Choose the right accessibility profile for you
Adjust Font Sizing
Default
High Saturation
High Contrast
Light Contrast
Dark Contrast
Adjust Letter Spacing
Default
Adjust Line Height
Default
Speak Mode
Align Center
Align Left
Align Right
Važna napomena:

Da biste mogli unositi radove neophodno je da budete prijavljeni sa ulogom nastavnika.
Kako bi izbjegli duple unose, radove (projekte) unosi prvi autor (rukovodilac projekta) i on redom dodaje ostale autore (učesnike).

***Preporučujemo da prije unosa podataka ovdje preuzmete i pogledate INPA model za vrednovanje naučne produktivnosti.

***Ovdje možete preuzeti uputstvo za unos akademskih doprinosa.

***Ovdje možete preuzeti spisak renomiranih izdavača.

INPA
PDF

NAUČNOISTRAŽIVAČKA DJELATNOST

Q5-Rad u međunarodnom časopisu koji nije indeksiran na SCI/SCIE/SSCI/A&HCI listama-
Godina UCG autori Detalji
2023 Milikić Natalija
Stevović Irena
Perošević Nenad


Методички садржај вјежбања и задатака индивидуализованог карактера у уџбеницима руског језика за основну школу Давайте дpужить!, Методички видици, Филозофски факултет, Нови Сад, 14/2, 2023, 261-274.

https://doi.org/10.19090/mv.2023.14.
2023 Milikić Natalija
Stevović Irena


Дидактичке игре и други материјали као релевантна средства повећања ефикасности наставног процеса, Радови Филозофског факултета, Филозофски факултет Пале, Универзитет у Источном Сарајеву, 25, 2023, 77-93

https://radovi.ff.ues.rs.ba/



Naučni uticaj

Indeks citiranosti B-17
Istraživač je na Stanfordovoj listi (2% najcitiranijih) Broj citata u Google Scholar-u H-indeks
NE 0 0








//