Accesibility Adjustments

Choose the right accessibility profile for you
OFF ON
Highlight Links Highlights all the links on the site!
OFF ON
Pause Animations Animations will be paused on the site!
OFF ON
Dyslexia Font Dyslexia Font will be applied on the site!
OFF ON
Hide Images All images will be hidden on the site!
Choose the right accessibility profile for you
Adjust Font Sizing
Default
High Saturation
High Contrast
Light Contrast
Dark Contrast
Adjust Letter Spacing
Default
Adjust Line Height
Default
Speak Mode
Align Center
Align Left
Align Right

KLINIČKA PROPEDEVTIKA


Semestar: 6
ECTS: 9
Status: Obavezan
Fond: 4+5+0
Duplikat: Ne
ECTS katalog

Ishodi učenja:

Poslije završene dvosemestralne nastave i položenog ispita iz predmeta Klinička propedeutika, student Medicine treba da posjeduje sledeće ishode učenja: 1. Uspostavlja (ostvaruje) profesionalan odnos sa pacijentima i kolegama, uz poštovanje ličnosti pacijenta i kolega. 2. Samostalno prikuplja sve relevantne podatke vezane za zdravlje i bolest pacijenta kroz razgovar sa pacijentom i/ili njegovom okolinom (ukoliko je komunikacija sa pacijentom onemogućena) – uzimanje anamneze. 3. Osposobljen je da samostalno obavi fizikalni pregled pacijenta. 4. Uvažava prava pacijenta da odbije liječenje ili učešće u nastavnim ili istraživačkim aktivnostima. 5. Primijenjuje poštovanje ljekarske tajne u skladu sa profesionalnim etičkim kodeksom, koji obavezuje ljekara da čuva informacije o pacijentima kao povjerljive i odaje ih bez pristanka samo u izuzetnim okolnostima, to jest ako su pacijent ili druge osobe izložene riziku

Angažovano osoblje

Ime Predavanja Vježbe Laboratorija
ANETA BOŠKOVIĆ3x1
30B+10S+8P
BRIGITA SMOLOVIĆ.27x1
30B+10S+8P
DANKO ŽIVKOVIĆ.13x1
30B+10S+8P
EMIR MUZUROVIĆ5x1
5B+2S+1P
ENISA ŽARIĆ5x1
5B+2S+2P
LJILJA MUSIĆ.33x1
30B+10S+8P
MILOVAN KALEZIĆ5x1
5B+2S+1P
MILOŠ LUKIĆ5x1
5B+1S+1P
RIFAT MEĐEDOVIĆ5x1
5B+2S+1P
SANJA BOROZAN5x1
5B+1S+2P
SNEŽANA VUJOŠEVIĆ.27x1
30B+10S+8P

Raspored prakticne nastave

Raspored prakticne nastave

Raspored prakticne nastave

//