Istaknuti umjetnik mr Mladen Popović
saradnik u nastavi mr | Muzička akademija | honorarno B I O G R A F I J A Rođen je u Podgorici, gdje je završio osnovno i srednje muzičko obrazovanje. Diplomirao je na instrumentalnom odsjeku, smjer violončelo, na Muzičkoj akademiji u Podgorici marta 1996. godine u klasi prof. Jurija Sotnjičuka.Dalje usavršavanje iz oblasti kamerne muzike nastavlja na specijalističkim studijama na Fakultetu muzičke umetnosti u Beogradu u klasi prof. Uroša Pešića koje završa 1999.godine, a novembra 2003. godine i magistrira na odsjeku za violončelo na Muzičkoj akademiji - Cetinje u klasi prof....
Nastava
Jedinica | Program | Tip | Sem. | Predmet | P x GP | V x GV | L x GL |
---|---|---|---|---|---|---|---|
MA | IZVOĐAČKE UMJETNOSTI | Osnovne | 1 | VIOLONČELO I | 2 x 1 | 0 x 0 | 0 x 0 |
MA | IZVOĐAČKE UMJETNOSTI | Osnovne | 2 | VIOLONČELO II | 2 x 1 | 0 x 0 | 0 x 0 |
MA | GUDAČKI INSTRUMENTI | Specijalisticke | 1 | Violončelo I | 5 x 0 | 3 x 0 | 0 x 0 |
MA | GUDAČKI INSTRUMENTI | Specijalisticke | 2 | Violončelo II | 5 x 0 | 3 x 0 | 0 x 0 |
MA | GUDAČKI INSTRUMENTI | Specijalisticke | 1 | KAMERNA MUZIKA I | 1 x 0 | 1 x 0 | 0 x 0 |
MA | GUDAČKI INSTRUMENTI | Specijalisticke | 2 | KAMERNA MUZIKA II | 1 x 0 | 1 x 0 | 0 x 0 |
MA | GUDAČKI INSTRUMENTI | Specijalisticke | 2 | METODIKA NASTAVE GUDAČKIH INSTRUMENATA II | 1 x 0 | 1 x 0 | 0 x 0 |
MA | GUDAČKI INSTRUMENTI | Specijalisticke | 1 | METODIKA NASTAVE GUDAČKIH INSTRUMENATA I | 1 x 0 | 1 x 0 | 0 x 0 |
MA | IZVOĐAČKE UMJETNOSTI | Osnovne | 5 | KONCERTNA PRAKSA I | 0 x 0 | 2 x 1 | 0 x 0 |
MA | IZVOĐAČKE UMJETNOSTI | Osnovne | 6 | KONCERTNA PRAKSA II | 0 x 0 | 2 x 1 | 0 x 0 |
MA | IZVOĐAČKE UMJETNOSTI | Osnovne | 5 | VIOLONČELO 5 | 2 x 1 | 0 x 0 | 0 x 0 |
MA | IZVOĐAČKE UMJETNOSTI | Master | 1 | METODIKA NASTAVE INSTRUMENTA SA PEDAG. PRAKSOM I | 2 x 1 | 0 x 0 | 0 x 0 |
MA | IZVOĐAČKE UMJETNOSTI | Master | 2 | METODIKA NASTAVE INSTRUMENTA SA PEDAG. PRAKSOM II | 2 x 1 | 0 x 0 | 0 x 0 |
Izabrane publikacije
Godina | Kategorija | Autori | Naslov | Izvor |
---|