Rezultati - 25.06.2022 16:13
индекс |
Питање 1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
укупно |
Коментари |
138/19 |
9 3 |
10 10 |
6 |
|
10 |
35 13 |
Треће питање – изостају коментари за ликове дјеце (Могуће је да се студент није фокусирао претјерано детаљно на роман, па би на Поправном, ова питања требало поновити? Завршни: на основу одговора да се закључити да „Winters Bone“ није прочитан јер су одговори сувише уопштени с неким нетачним детаљима – треба изаћи на поправни и одговарати на питања везано за овај роман
|
149/19 |
10 4 |
10 9 |
10 9 |
10 8 |
10 10 |
50 40 |
Завршни: Питање „америчке изузетности“ и повезаности друштвене збиље и појединачних судбина није до краја обрађено. |
141/19 |
|
|
|
|
|
|
Анализиран је под питањем 5 роман, а не приповијетка. |
176/18 |
4 |
3 |
8 |
|
10 |
25 |
Питање 5 изврсно анализирано. Претпостављам да највећи број Сондерсових збирки није прочитан, а и сам роман би требало пажљивије прочитати. |
137/19 |
10
|
10 4 |
10 10 |
10 9 |
10 10 |
50 33 |
Завршни: Због Ваших аналитичких способности које показујете у одговорима на питања, стила и општег образовања које показујете у одговорима, замолила бих Вас да изађете на поправни с прочитаним “A Visit...“ и одговарате на питања само из тог романа. |
150/19 |
10 |
7 10 |
9 10 |
10 10 |
9 10 |
45 40 |
Приповијетка Exhortation је, могуће, једна од најмрачнијих, но дугујем цијелој групи потпунију анализу па нисам одузимала поене на томе, 2 питање је без превише примјера, 5. веома добар одабир приповијетке, отуд поени, иначе, анализе скоро да нема – препричавате Завршни: На све је заиста лијепо одговорено, осим што је прво питање одговорено с освртом на личну, а не колективну несигурност и као почетак одговора на 2, питање без осврта на америчку изузетност и 9/11... Будући да се јасно види да сте пажљиво прочитали оба романа, препоручујем да изађете на поправни, а прије тога да више пажње обратите на приказ самог америчког друштва |
176/13 |
10 |
10 10 |
10 |
4 3 |
10 |
34 23 |
Иако изузетно лијеп стил и „ухваћен“ савршено смисао свега што Сондерс жели да каже, треће питање показује да цио опус није прочитан. Завршни: Претпостављам да нисте прочитали “Winters Bone“. Анализа „Вријеме је опак играч је изузетно добра“. Можете поправљати само тај дио – тј. питања која се односе на “Winters Bone“. |
145/19 |
7 |
8 |
10 9 |
6 10 |
9 7 |
40 26 |
4. питање се не фокусира на дехуманизацију у пуном обиму, 1. и 2. требало би повести рачуна да се тематске линије кохерентније повежу; “ A Visit from the Goon Squad“ није прочитан, или није пажљиво јер су одговори на прво и друго питање сувише уопштени. |
210/19 |
10 |
10 7 |
10 |
10 10 |
10 10 |
40 37 |
Могуће да 3. питање нисте добро разумјели... Завршни: дат је добар дио контекста, али недостају примјери и ликови – можете изаћи да поправљате питања само из овог романа. |
152/19 |
5 9 |
8 9 |
10 |
10 |
10 2 |
25 40 |
1. и 4. питање, недостаје фокус и кохезија- називи приповиједака погрешни, могуће да није пажљиво прочитано 7. недостатак примјера који се односе на ликове дјеце |
135/19 |
10 3 |
10 10 |
10 10 |
10 10 |
10 10 |
50 43 |
Завршни: 1. питање: нисте објаснили концепт америчке изузетности нити повезанот јунака са 9/11, односно референце у роману, али сте доста тога допунили у 2. питању гдје сте се осврнули на друштвени контекст. 3.сјајно запажење са „точковима“ на крају романа. |
169/18 |
2 |
|
10 |
10 |
10 |
32 |
1. питање одговорено само једним кратким примјером...пажљивије прочитати или прочитати Вријеме је опак играч. |
148/19 |
2 10 |
10 8 |
10 10 |
10 10 |
10 10 |
42 48 |
На прво питање није одговорено, потребно одговорити кохерентно и с примјерима. |
130/19 |
10 10 |
10 10 |
8 10 |
10 10 |
10 10 |
48 50 |
Треће питање, више анализе...приповијетка јесте прочитана, али је препричана |
169/17 |
|
|
|
|
|
|
Прво питање се односи на ДеЛилов роман а не на Пасторалиа. Пето питање...уопштен одговор без конекције са самим дјелима. |
176/18 |
|
6 |
|
|
|
6 |
|
154/19 |
|
5 |
|
|
|
|
Питања 1 и 3 вербатим са интернета. |
153/19 |
|
|
|
|
5 |
5 |
Питања 2, 3, 4 вербатим с интернета |
176/17 |
9
|
10 8 |
10 |
10 |
9 |
19 37 |
4 и 5 уопштено написано о емпатији, насиљу и породици. Приповијетке нису прочитане. Врло лијепа запажања о емпатији, насиљу, породици, али невезана за текстове. |
141/19 |
|
8 |
|
10 |
10 |
28 |
Нису прочитана сва дјела. |
193/19 |
|
7 |
9 |
1 |
|
8 9 |
Прво питање – одговор на другу тему, четврто питање, нису анализиране приповијетке из питања, а анализирана приповијетка је анализирана недовољно и с неким нетачним подацима |
181/19 |
7
|
10 9 |
7 10 |
8 10 |
9 10 |
41 39 |
Претпостављам да је омашка – Бијела бука је роман који није написао Сондерс већ Дон ДеЛило. Завршни: Друго питање – нисте се осврнули на друштвени контекст, само на ликове |
188/17 |
|
|
|
|
|
|
Прочитајте задате текстове |
132/19 |
9 10
|
9 8 |
10 10 |
10 10
|
10 10 |
48 48 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
индекс |
Питање 1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
укупно |
Коментари |
138/19 |
9 3 |
10 10 |
6 |
|
10 |
35 13 |
Треће питање – изостају коментари за ликове дјеце (Могуће је да се студент није фокусирао претјерано детаљно на роман, па би на Поправном, ова питања требало поновити? Завршни: на основу одговора да се закључити да „Winters Bone“ није прочитан јер су одговори сувише уопштени с неким нетачним детаљима – треба изаћи на поправни и одговарати на питања везано за овај роман
|
149/19 |
10 4 |
10 9 |
10 9 |
10 8 |
10 10 |
50 40 |
Завршни: Питање „америчке изузетности“ и повезаности друштвене збиље и појединачних судбина није до краја обрађено. |
141/19 |
|
|
|
|
|
|
Анализиран је под питањем 5 роман, а не приповијетка. |
176/18 |
4 |
3 |
8 |
|
10 |
25 |
Питање 5 изврсно анализирано. Претпостављам да највећи број Сондерсових збирки није прочитан, а и сам роман би требало пажљивије прочитати. |
137/19 |
10
|
10 4 |
10 10 |
10 9 |
10 10 |
50 33 |
Завршни: Због Ваших аналитичких способности које показујете у одговорима на питања, стила и општег образовања које показујете у одговорима, замолила бих Вас да изађете на поправни с прочитаним “A Visit...“ и одговарате на питања само из тог романа. |
150/19 |
10 |
7 10 |
9 10 |
10 10 |
9 10 |
45 40 |
Приповијетка Exhortation је, могуће, једна од најмрачнијих, но дугујем цијелој групи потпунију анализу па нисам одузимала поене на томе, 2 питање је без превише примјера, 5. веома добар одабир приповијетке, отуд поени, иначе, анализе скоро да нема – препричавате Завршни: На све је заиста лијепо одговорено, осим што је прво питање одговорено с освртом на личну, а не колективну несигурност и као почетак одговора на 2, питање без осврта на америчку изузетност и 9/11... Будући да се јасно види да сте пажљиво прочитали оба романа, препоручујем да изађете на поправни, а прије тога да више пажње обратите на приказ самог америчког друштва |
176/13 |
10 |
10 10 |
10 |
4 3 |
10 |
34 23 |
Иако изузетно лијеп стил и „ухваћен“ савршено смисао свега што Сондерс жели да каже, треће питање показује да цио опус није прочитан. Завршни: Претпостављам да нисте прочитали “Winters Bone“. Анализа „Вријеме је опак играч је изузетно добра“. Можете поправљати само тај дио – тј. питања која се односе на “Winters Bone“. |
145/19 |
7 |
8 |
10 9 |
6 10 |
9 7 |
40 26 |
4. питање се не фокусира на дехуманизацију у пуном обиму, 1. и 2. требало би повести рачуна да се тематске линије кохерентније повежу; “ A Visit from the Goon Squad“ није прочитан, или није пажљиво јер су одговори на прво и друго питање сувише уопштени. |
210/19 |
10 |
10 7 |
10 |
10 10 |
10 10 |
40 37 |
Могуће да 3. питање нисте добро разумјели... Завршни: дат је добар дио контекста, али недостају примјери и ликови – можете изаћи да поправљате питања само из овог романа. |
152/19 |
5 9 |
8 9 |
10 |
10 |
10 2 |
25 40 |
1. и 4. питање, недостаје фокус и кохезија- називи приповиједака погрешни, могуће да није пажљиво прочитано 7. недостатак примјера који се односе на ликове дјеце |
135/19 |
10 3 |
10 10 |
10 10 |
10 10 |
10 10 |
50 43 |
Завршни: 1. питање: нисте објаснили концепт америчке изузетности нити повезанот јунака са 9/11, односно референце у роману, али сте доста тога допунили у 2. питању гдје сте се осврнули на друштвени контекст. 3.сјајно запажење са „точковима“ на крају романа. |
169/18 |
2 |
|
10 |
10 |
10 |
32 |
1. питање одговорено само једним кратким примјером...пажљивије прочитати или прочитати Вријеме је опак играч. |
148/19 |
2 10 |
10 8 |
10 10 |
10 10 |
10 10 |
42 48 |
На прво питање није одговорено, потребно одговорити кохерентно и с примјерима. |
130/19 |
10 10 |
10 10 |
8 10 |
10 10 |
10 10 |
48 50 |
Треће питање, више анализе...приповијетка јесте прочитана, али је препричана |
169/17 |
|
|
|
|
|
|
Прво питање се односи на ДеЛилов роман а не на Пасторалиа. Пето питање...уопштен одговор без конекције са самим дјелима. |
176/18 |
|
6 |
|
|
|
6 |
|
154/19 |
|
5 |
|
|
|
|
Питања 1 и 3 вербатим са интернета. |
153/19 |
|
|
|
|
5 |
5 |
Питања 2, 3, 4 вербатим с интернета |
176/17 |
9
|
10 8 |
10 |
10 |
9 |
19 37 |
4 и 5 уопштено написано о емпатији, насиљу и породици. Приповијетке нису прочитане. Врло лијепа запажања о емпатији, насиљу, породици, али невезана за текстове. |
141/19 |
|
8 |
|
10 |
10 |
28 |
Нису прочитана сва дјела. |
193/19 |
|
7 |
9 |
1 |
|
8 9 |
Прво питање – одговор на другу тему, четврто питање, нису анализиране приповијетке из питања, а анализирана приповијетка је анализирана недовољно и с неким нетачним подацима |
181/19 |
7
|
10 9 |
7 10 |
8 10 |
9 10 |
41 39 |
Претпостављам да је омашка – Бијела бука је роман који није написао Сондерс већ Дон ДеЛило. Завршни: Друго питање – нисте се осврнули на друштвени контекст, само на ликове |
188/17 |
|
|
|
|
|
|
Прочитајте задате текстове |
132/19 |
9 10
|
9 8 |
10 10 |
10 10
|
10 10 |
48 48 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|