Filozofski fakultet

Bibliografija objavljenih radova




Todorović K., (2002) Škola u koncepciji društva koje uči, Vaspitanje i obrazovanje br.4 str.49-61, ZUNS, Podgorica 

Todorović K. i Minić Z., (2003) Razvojne karakteristike djece, Obrazovni magazin br. 8, Pedagoški centar Crne Gore, Podgorica, str. 19-24 

Todorović K. (2004) Timski rad vaspitača i učitelja- način primjene integrisanog pristupa djetetu u osnovnoj školi, Vaspitanje i obrazovanje br.4, ZUNS, Podgorica, str. 191-202 

Todorović K., (2005) Aktivno slušanje u osnovi pedagoške komunikacije, Vaspitanje i obrazovanje br.4, ZUNS, Podgorica, str. 31-43 

Todorović K., (2006) Obrazovanjem ili talentom do kompetentnog nastavnika, Zbornik radova sa međunarodne naučne konferencije Razvijanje komunikacionih kompetencija, Pedagoški fakultet u Jagodini i Filološko-umetnički fakultet u Kragujevcu, Jagodina, str. 415-425 

Todorović K., (2007) Determinante obrazovanja odraslih do i u 21.vijeku, Zbornik radova br. 82, ODN knj. 32, CANU, Podgorica, str.153-174 

Todorović K., (2008) Komunikacija i mediji u funkciji vaspitnih uticaja, Zbornik radova, CANU, Podgorica, str.177-189

Todorović K., (2008) Teachers and educations verbal communication in educational - behavior work (at) school, 007 Internacional Magazine for Educational Sciences and Practice, Education For All Forum Montenegro (EFA), University of Montenegro, Finnish - Montenegrin Program: Development of Education Sector in MNE, ISSN:1800-5535, str. 31- 38 

Todorović K., (2008) Reformskim rješenjima ka adekvatnoj komunikaciji u osnovnoj školi Crne Gore, Pedagogija, br.3, Beograd, str. 417-427 

Todorović K., (2008) Komunikacijom do cilja i od cilja u u vaspitno-obrazovnom procesu, Vaspitanje i obrazovanje br.2, ZUNS, Podgorica, str. 11-25  

Todorović K., (2009) Importance of Educating Teachers for Social Inclusion, 007 International Magazine for Educational Sciences and Practice, Education For All Forum Montenegro (EFA), UNESCO Chair in Education for Democratic Citizenship and Human Rights at the Faculty of Philosophy of the University of Montenegro, ISSN:1800-5535, str.12–17.

Todorović K., (2009) Dijalog i socijalna i pedagoška kategorija, Prosvjetni rad, (svečani broj) YU ISNN 0033 1686, Podgorica, str. 14

Todorović K., (2010) Osnovne pretpostavke efikasne nastave zasnovane na principima Bolonjske deklaracije, Sociološka luča, god.IV-br.1, Institut za sociologiju i psihologiju, Filozofski fakultet, Nikšić i Univerzitet Crne Gore, ISSN 1800-6167, str. 282–294.

Todorović K., (2011) Škola kao institucija - od ideala do problema, Vaspitanje i obrazovanje br.3, ISSN 0350-1094,  ZUNS, Podgorica str. 191–202.

Todorović K., (2011) Komunikacija kao sredstvo i efekat vaspitanja, Vaspitanje i obrazovanje br.4, ISSN 0350-1094, ZUNS, Podgorica, str. 59-71.

Todorović K., (2010) Značaj i uloge univerzitetskog nastavnika u obrazovanju savremenog nastavnika, Zbornik radova sa međunarodnog naučnog skupa Obrazovanje i usavršavanje nastavnika, ISBN 978-86-6191-000-5, Univerzitet u Kragujevcu i Učiteljski fakultet u Užicu, str. 117-128.

Todorović K., (2010) Do humanih odnosa kroz društvo koje uči, Zbornik radova sa naučnog skupa  Vaspitanje za humane odnose – problemi i perspektive, ISBN 978-86-7379-233-0, Filozofski fakultet, Niš, str. 104-115

Todorović K., (2012) Nastavne metode u nastavi istorije - neophodne pretpostavke i posljedice, Zbornik radova br.118, ODN knj.44, ISBN 978-86-7215-306-4, CANU, Podgorica, str.105-117.

Todorović K., (2012) Kvalitet u obrazovanju i svrsishodno učenje, Tematski zbornik sa III Medjunarodne naučno-stručne konferencije, ISSN 1986-9886, Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih i Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Univerziteta u Tuzli, str. 141-153.

Todorović K., (2013) Tipovi komunikacije u nastavi, Naučni skup „Nauka i tradicija“,ISBN 978-99938-47-47-2, Univerzitet u Istočnom Sarajevu, Filozofski fakultet Pale, str.529-541.

Todorović K., (2013) Metamorfoza škole u društvu koje uči, Institut društvenih nauka i Centar za ekonomska istraživanja, ISBN 978-86-7093-144-2, Beograd, str.248-255.

Todorović K., (2013)  Problemi škole - globalni fenomen, Naučni skup „Nauka i globalizacija“,ISBN 978-99938-47-47-2, Univerzitet u Istočnom Sarajevu, Filozofski fakultet Pale

Todorović K., (2013) Neverbalna komunikacija, slušanje i tišina u nastavi, Pedagogija, br.2, UDK =37, ISSN 0031-3807, Beograd, str. 281–292.

Todorović K., (2014) The issue of continuity in the Montenegrin educational system, Journal of Education and Future – JEF (ISSN: 2146 - 8249), Ankara/Turkiye.

Todorović K., (2015) Škola i digitalni mediji, Zbornik radova br.132, ODN knj.48, ISBN 978-86-7215-367-5, CANU, Podgorica, str. 45-59

Novović, T., Todorović K., (2015) Prvi razred devetogodišnje osnovne škole-pretpostavka kontinuiteta u obrazovnom sustavu, Zbornik radova UFZG2015, Opatija, str.493-506

Krtolica M., Todorović K. (2018) Funkcionalistička perspektiva obrazovanja, Pedagogija, br.2, ISSN 0031-3807, Beograd, str. 223-236

Todorović, K., Krtolica, M. (2018): Kritičko mišljenje u procesu obrazovanja nastavnika, Nauka bez granica 3, Obrazovanje bez granica: međunarodni tematski zbornik, Kosovska Mitrovica: Filozofski fakultet Univerziteta u Prištini, ISBN 978-86-6349-105-2, COBISS.SR-ID267457548, Kosovska Mitrovica, 2018, str. 371-397

Mijanović, N., Todorović, K., Krtolica, M., (2019) Kako zaznavajo učiteljeve lasnosti učenici, njihoviin učitelji, Didactica slovenica-pedagoška obzorja, znanstvena revija za didaktiko, letnik 34, br.3-4, ISSN 0353-1392 UDK 373.5.064.1/.2, SCOPUS, IBZ, IBR, COBISS, Univerza v Novem mestu, str.141-157

Marojević, J., Todorović, K., Milić, S., (2020) "Pedagogija slušanja" VS. "Pedagogija slušanja odgojitelja": Etnografsko istraživanje o autonomiji djeteta u vrtićima u Crnoj Gori, Društvena istraživanja Vol.29, No 4, (2020): 150, UDK: 373.24 (497.16):39; 373.24(497.16):165, ISSN 1330-0288, SSCI, Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb, str. 575-597 https://doi.org/10.5559/di.29.4.04



Ne propustite nijednu važnu vijest, pretplatite se na vijesti Akademski forum.