Filozofski fakultet
Biografija - Mićanović Veselin
Veselin Mićanović, redovni profesor
Osnovne studije završio 1998. godine na Filozofskom fakultetu u Nikšiću, Studijski program za obrazovanje učitelja. Magistrirao 2003. godine na Učiteljskom fakultetu u Somboru. Doktorirao 2008. godine na Prirodno-matematičkom fakultetu u Novom Sadu. Doktor metodike nastave matematike.
Izabran je u zvanje docenta 2010. godine, a u zvanje vanrednog profesora 2016. godine za predmete: Metodika nastave matematike III I Metodika nastave matematike IV na Studijskom programu za obrazovanje učitelja i Metodika usvajanja početnih matematičkih pojmova I i Metodika usvajanja početnih matematičkih pojmova II na Studijskom programu za predškolsko vaspitanje.
Izabran u zvanje redovnog profesora 2021. godine za oblasti:
- Metodika razredne i razredno-predmetne nastave matematike na Studijskom programu za obrazovanje učitelja (Predmeti: Metodika nastave matematike I, Metodika nastave matematike II i Školska praksa I) i
- Metodika vaspitno-obrazovnog rada na Studijskom program za predškolsko vaspitanje i obrazovanje (Predmet: Metodika usvajanja početnih matematičkih pojmova I).
Bavi se istraživanjima iz oblasti metodike nastave matematike, inkluzivnog obrazovanja i školske prakse.
Objavio je više od 80 naučnih i stručnih radova, objavljenih u časopisima i zbornizima od nacionalnog i međunarodnog značaja od čega 5 objavljenih u časopisima sa SCI/SCIE/SSCI/A&HCI listi. Autor je i koautor naučnih monografija i poglavlja u monografiji od nacionalnog značaja, poglavlja u monografiji od međunarodnog značaja, koautor više stručnih knjiga, stručne monografije i priručnika izdatih u Crnoj Gori. Bio je recenzent više radova objavljenih u međunarodnim i ostalim časopisima, recenzent knjige studijskog karaktera, izdanje Filozofskog fakulteta UCG. Učestvovao je u radu brojnih međunarodnih naučnih konferencija i u realizaciji projekata: ERASMUS+ projekat STAND (Strengthening university autonomy and increasing accountability and transparency of Western Balkans Universities) 2021-2024. godina, ERASMUS+ projekat KEY (Keep Educating Yourself) 2018-2021. godina, projekat Vergelend centra (Preparing future teachers in the Western Balkans: Educating for Democracy & Human Rights) 2018-2021. godina; član tima u TEMPUS projektu FOSFIM (2012-2015).
Autor je i koautor programa stručnog usavršavanja nastavnika od 2009. god. do 2020. godine, na više tema, Zavod za školstvo, Podgorica. Bio je član istraživačkog tima za Evaluaciju reforme obrazovanja u Crnoj Gori, Pedagoški centar Crne Gore, 2011. godina; član istraživačkog tima u projektu »Efekti promjena predškolskog vaspitno-obrazovnog konteksta u Crnoj Gori«, oblast Nauka i obrazovanje, UCG, MPN i MPCG2013/14.